Shut it down

Heejheej, haha sylv vila att jag sku blogga. Så vsg ^^

Jaa, Thailand i 2,5 veckor. Ja kommer alldri ork berätta allt vi har gjort men något ska jag no bjuda på.
Hmm, t.ex att när vi va vi stranden så kom det typ 1.5m vågor och då surfa vi på dem me luftmadrassen. Bara man kom på vågen när den brusade sig så kunde man åka fram ca 100 meter. He va superhärlig känsla. ^^ Shopping ha vi o hann med, Nästan hela tiden.
+ att vi va på en båttripp med en speedboat, vi åkte till Hong island och Phi phi island. Vi snorklade och solade och simmade. När vi skulle hem så blev det värsta ovädret och det började störtregna och blixta och blåsa och av 14 pers så grät 4/14 och var rädda. Det var faktist inte det bästa vädret man kunde tänka sig. Jag tycke det var mysigt eftersom jag gilla regn och blixtar fast det är mysigare att kolla på dem in ifrån.
Det har annars varit så varmt att mitt på dagen kunde man inte vara i solen mer än 15 min i gången sen måste man antingen svalka sig i havet/poolen eller gå i skuggan. (Därför är jag inte världens brunaste nu heller, he skyller vi på ;) )

Bonus :
Jag måste styka pappas skjorton för ca 15 min sedan, och för att göra det lite roligare så tog jag med datorn och shakade till mina nyladdade låtar. Jag saknar att dansa. TUR att det är danskurs på tordag och snart vill jag att det ska bli sommar så man kan åka på många discon och festa men kompisarna.

Bonusbilder:








Sleep tight

Kommentarer
Postat av: Lolle

sv:

jaaa, vist ji an shöön :D

bra att an finns på spotify iaf! :D

2010-04-06 @ 17:03:46
URL: http://lollleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0