Basket

Grrrau!
Nu är jag här igen, Skolan har varit ganska chill idag. Började med 2 timmar data.
Fast jag hade glömt bort att jag skulle ha prov på en modul till datakörkortet.
Men jag läste på det första timmen och sen hade jag det. Vi får se vad det blev till sen.

Annars så har vi kollat på när gymnasiepojkarna har haft turnering idag.
Varje rast så sprang man ungefär till gymnastiksalen för att kolla, HAHAHHA.
De vann 2 matcher och förlorade en med 2 poäng eller var det var. Lite otur, meeenmeen.

Husse de 2 sista timmarna, vi bakade runebergstårtor och gjorde ett arbete om Mexico,
Med där skulle vi ha en huvudrätt och efterrätt som kom från mexico och sen ska vi göra det om några gånger.
Vi valde "Tacos i ugn"? och glasskaffe.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra? Andra avenyn kommer först imorgon, är så van att det ska vara på tisdagar.

videofrånigår,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0