birthday (^)

Heejheej, blev inget inlägg igår, hade för fullt upp.
Jag kom hem kvart över 5. Då skulle jag göra mig klar, det tar ca 1h. Sen skulle jag garnera smörgåstårtan + att jag måste läsa på prov innan gästerna skulle komma klockan 7. ^^

Jag fick 165e, det var ganska bra nu kan jag åka och storshoppa till stan med Lina imorgon. Jag fick också stickadesockor, hårklippningskort, cosmopolitian, guitarhero, berlock till Nominationarmbandet (Det var märket för vattumannen), läppglans, muggar och sen minns jag inget mer.

Idag så har jag inte gjort så mycket, på bildkonst fortsatte vi att rita kroppar. Bildkonst tyckte jag inte var så kul före julen, men nu när vi har börjat rita sånt som ja tycker om så år det jättekul. När jag kom hem så spelade jag lite guitarhero och sen kollade jag på klockan 5 tiden och håxade att vi skulle ha hjälpledarkurs vid socken idag. Så då fick pappa stressskjussa mig dit. Vi hade jättemysit på hjälpledar, vi fick göra egna program i grupper åt t.ex söndagsskolan, minior, junior och komspi-skolan. Jag, Louise och Mikaela var i en grupp och vi gjorde program till Minior.
Och så fick vi bulla och kaffe som vanlit. De e bra...

Seeeyaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0