chill-kväll

När vi kom hem från Mell så var vi på datorn en stund och sen så gjorde vi Tom yum shrimp och chicken nudlar.
Det var mums, jag har blivit riktigt nudel-fan. Sen så gjorde vi oss klara och sen så cyklade vi till pixne och hälsade på Carolina, Sofie, Kevin och Macko. Macko stackaren fick pucken rätt på knäät i misstag.
AJ VAD DET MÅSTE HA TAGIT SJUKT! 

Sen cyklade vi vidare till socken, och där lämade vi och kolla på melodifestivalen deltävling.
Sen spelade vi A-Ö. Det var sjukt kul. Jag försökte lära mig att kast kort.
Wilson försökte lära mig. Det började gå lite bättre ialla fall. ^^

Sen cyklade vi hem, och kollade slutet på Shall we dance med pappa.

Efteråt gjorde vi oss sovklara och nu ska vi snart nog sova.

Gonattgonatt //idalina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0