Fullthus ^^

Okej, börjar med igår.
Lina och jag bara chillade jos mig och dansade streetjazz. Det är superkul, varenda gång vi hade dansat så kom det fram ett supermegasmile, HAHA. Sen på eftermiddagen så kom mina kära vänner och överraskade mig. klädde på mig väldigt fina kläder och tog ut och knuffade mig i diket flera ggr. Sen hällde de gammal surmjölk i håret på mig... USCH det luktde hämskt, + att det frös till is i håret. x)

Sen fick jag änligen gå int och duscha och medan så gjode de tacos... SÅ SUPERSÖTA SMÅ VÄNNER JAG HAR! ♥
Sen när alla gjord sig klara (ida, nette, lina, fanny, michelle o. jag) så kom Mickan och Anna och då åt vi tacos.. He va yaaami.. Sen fixa vi lite saker.. o sen kom Calle, Paki och Lukken. o sen kom fler o sen fler och sen fler.. ungefär.

Kvällen va super.. tack alla medvärkande som gjord min kväll/natt.

TODAY:
Steg upp halv 10 o börja städ, haha to ti 2 innan ja va helt klar.
Jaa o så åt vi no lite frukost och mina kära vänner satt o nördade dator.

some pics...








Kommentarer
Postat av: nillaa

nilla <3 Ida :D

2010-02-23 @ 17:34:52
URL: http://www.pernillacharlotte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0