idafannymichelleadinemailn

Idag steg jag upp 12.30, jag åt frukost snabbt och sen tog jag sparkaren och åkte ut och fotograferde. Det var så superfint väder med solen och massor med snö. Sen så spelade jag Wii resort och chillade. Sen blev jag lite ledsen när Kevin sa att han inte slapp till Malax.

Med sen så åkte jag till Michelle på tjejkväll. Där var Mell, Fanny, Adine och Malin. Först så spelade vi lite gitarhero och sen gick vi i Mells jaquzzi. Det var supermysit. Vi hade sanning & Konsekvens. Sen gick vi upp och spelade PartyAlias. Jag har bestämt att jag ska godisstrejka en månad och gissa om jag var snål på alla godsaker som Mell hade dukat fram. MEN JAG LYCKADES HÅLLA MIG! "STOLT". Sen ringde fanny efter hennes mamma och hon kom och hämtade oss.

Jag vet att jag bloggar lite sent, men alla mina närmaste vänner vet varför. Men jag tror inte jag ska säga det här..





puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0