It's like ten thousand spoons when all you need is a knife

A traffic jam when you're already late
A no-smoking sign on your cigarette break
It's like ten thousand spoons when all you need is a knife
It's meeting the man of my dreams
And then meeting his beautiful wife
And isn't it ironic...don't you think
A little too ironic...and, yeah, I really do think...

me like ^

 

Hmm idag började jag med data 2 timmar, det gick ganska bra kom lång fram i boken.
Sen så hade vi engelska och sen finska. Förhöret som vi hade på finska gick no ganska bra, förutom en del.
Husse 2 sista timmarna. Där gjorde vi Sej med potatismos, råkost och fruktkvarg till efträtt.
Kvargen var supergod skulle kunna äta hur mycket som hällst.
Nu sitter jag här på min laptop, vad annars? Man har egentligen inget liv när man sitter här så ofta...

Senare så ska ja göra mat åt lillebror och mig, och sen ska ja cykla till en kosmetolog och hämta min fukteheskräm
och rengöringsmjölk. Sen ska jag till fanny och hon ska fixa upp bloggen lite åt mig.

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0