keviiiin

Jaag vaknade utvilad, pga att jag för en gångs skull gick och sova tidigt (10.30). Skolan var ganska som valigt, (man lever för rasterna). I bussen hem så satt jag o pratade med Lina och Michelle.
De skulle till stan på bio. De skulle se Avatar.

Snart ska Kevin komma hit.
Har ingen aning vad vi ska hitta på, men det blir väl mest chill, wii och kanske socken.
 



Lära dig förstå dina DRÖMMAR.
har börjat läsa en bok som handlar om hur man ska tyda och förstå dina drömmar, den är ganska spännande. Inatt drömde jag en ganska konstig dröm, direk jag vaknade så måste jag skiva ner den så att jag ska kunna tyda den när jag har läst klart boken.

TJINGELING  


Kommentarer
Postat av: Fanny

jag tycker om att du ha skaffa blogg :D

Å du skriver jätte super bra ;D

Fortsätt så gumman ;)

2010-01-08 @ 15:39:27
URL: http://fannyadelinas.blogg.se/
Postat av: emelie

hihi jaa :D

söt du e!

2010-01-08 @ 16:05:34
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0