There's no point trying to hide

Hmmm, började med data 2 första timmarna.
Jag gjorde 15 sidor i Access boken, sen var jag ganska stolt.
Engelska, diskuterde vi med våran klassföreståndare.

Vi ska nämligen kanske inte få åka ner till helsingfors på PlayMe konserten.
Det blev stor konversation då.
Men vår klass är nog berädd att försöka få in lite pengar så att vi kan åkta.
Bara 5 klasser kvar att övertyga nu.

Sen Huslig Ekonomi, där gjorde vi köttgryta med ris och fruktgele till efterrätt.
Jag gjorde frukgelen, den var faktiskt god fast jag inte tycker om gele. 
Det var mums, är proppmätt ennu.
Senare, har jag inte så mycket planer. Kanske kolla några O.C avsnitt.
Är så fast i dem nu redan! Går inte att säga stopp, hehe.


Love Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0