snoooow?!

Heeej, Idag är humöret på topp. Började med att jag och Lina steg upp halv 8.
Fast vi sov no längre iaf och sen när vi skulle och duscha så var pappa och duschade..
Så då fick vi vänta och sen blev det stressit, elr lite iaf.
Sen sjussade mamma ner oss till HVC, Därifrån åkte vi med en buss som malaxkommun hade ordnat.
Väl vid parra så tog det en stund innan vi kom igång.. HAHA? Giss pga vem.. Ta int illa upp. ;)
Sen åkte vi nog lite hit och dit. Snöbrottning fick man ha idag också. Och vissa pulkade ner för slalombacken.. Seen kvart över fyra så började vi åka hemåt.. Det var ganska chill sen i bussen, + lyssnade på lugn musik.

När Lina och jag kom hem till mig, så började jag städe hela rummet och Lina låg och suckade åt mig och undrade hur jag orka. Eller iaf tror jag det.

För en stund sen så var jag ut och skottade snö med familjen, haaha familyjob.
MEEN, nu vill pappa säga något viktigt.. ingen aning vad men..
Pusssennn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0