Sleepover at Nillas place

We're best friends: you cry, I cry. you laugh, I laugh. you say Edward's fake, I rip you apart and burn the pieces.

Haha, bästa facebook statusen ever!

Skolan var allmän och vanlig. Jag fick inget gjort på bildkonst, på mitt slutarbete. hmmm. Sen vinkade jag av Sylv som åkte mot Åland idag på skolmusik.
Nu sitter jag hos lilla pernilla. Vi har ätit tacos och så var jag, Nilla, Benny och Texas(söötvovve) ut och körde lite. Nu nördar vi på varsin dator, och nu blir det snart att ta en dusch och sen ska vi kolla AA (Andra Avenyn). Det är sista avsnittet som kommer att komma. Lite skönt det också för jag tycker det har blivit lite tråkit, men jag kollar bara för att jag alltid har kollat.

Ha det bäst.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0