someparty ^^

Kvällsbloggning pågår...

Lite om gårdagen. Åkte från molpe med Linas bror. Vi var för många i bilen så när det kom en grop i vägen så flög vissa personer upp i taket. Bara en liten parentes. Sen gjorde vi oss klara vid mig och sen skjussade pappa oss till banken där vi grattade Mikaela och Jasmine. Sen blev det lite simmning och sånt. Klockan 1 gick vi över till Mine där vi hade lite efterfest. Vi hade livliga diskussioner. Superunderhållande (Y). Jag kom hem halv 5 och 5 somnade jag.

Halv 11 skulle man upp och till stan på genrep inför dansuppvisningen. hahah. 5½ timmar sömn, men det gick nog bra iaf. Sen 5 hade vi uppvisningen och jag klarade att utan att göra bort mig. När vår grupp hade dansat så stod det några irriternde kärringar i dörren och sa att vi inte fick titta på de anda. GISSA OM JAG BLEV LITE SUR.. Men ja smög in och satt mig mellan lillebror och mamma sen efter pausen. ^^ dääär fick de siiiig allt!

Nu e fanny här och underhåller mig och jag ska snart försöka övertyga henne om att vi ska gå och sova.

PUSSAR OCH GONATT FRÅN 5½ TIMMARS SOVAREN. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0