Stafettkarnevalen 2010

Nu kommer ett supersent inlägg från häljen, men jag tyckte att jag måste

berätta lite om stafettkarnevalen ^^


Fredag:

Vi åkte från skolan halv 12 tiden. Jag satt med SÖTASTE Calorina i bussen. De va mysit. ♥

Där satt vi i ca 5 timmar med några pauser. Sen lite före 6 kom vi till Borgbacken,

Jag fick med Carolina i raketti. 9 åkte vi till skolan där vi skulle övernatta.

Munknäs lågtadie skola var det. Vi var de enda som var övernattningsgäster där.

Det var skönt att inte behöva vara på massinkvartering med en massa skolor.

Vi åt kvällsmat som kostade 4 euro och vi kom i säng kanske 1 tiden.


Lördag:

VÄCKNING 05.45! jaaa trodde att jag skulle stryka med. hahah.

Duschade - frukost - åkte till stadion på uppvärming.

Sen designade vi i vårt lag våra tröjjor med rött spray som egentligen skulle vara till håret.

Men det fungerade bra till tröjjorna också. ^^ Sen gick vi omkring på stadion och solade och åt lunch m.m.

Vi sprang grässtafetten till sist. Det fick man mycket feelings av!

Sen när vi sprungit så började det störtregna. HAHAHA YEEY! Tradition på stafettkarnevalen.

Sen var det bara bussen hem. Alla var ganska trötta.

Men hem kom vi och Sara-Lotta skjussade hem mig från HVC eftersom ingen var hemma hos mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0