GLAD! (A)

När klockan var 14.45 så kom käraste farmor efter mig till Gymnasiet. Vi skulle åka till stan,
därför att jag hade en arbetsintervju till ett sommarjobb. Jag var ganska nervös i början,
sen när jag pratade me Heli (hon som intervjuade mig) så var jag inte så nervös mera.
För hon var jättesnäll. (: Sen när hon var klar så frågade hon när jag ville börja jobba!
Och JAG tänkte bara "WHAT" ?!
Så nu har jag ett SOMMARJOBB!
Gissa om man är glad att slippa all press på att hitta ett sommarjobb.
NU KAN JAG LEVA DENNA SOMMAR! ^^

+ att jag var på möte för våran projektresa idag. Som vi ska göra till Lissabon & Madrid. VI ÅKER NÄSTA VECKA 14.04! O JA SKA FÅ VARA MED ALLA MINA HÄRLIGASTE FLICKOR PÅ EN RESA! KUL KUL MASSOR AV KUL! <3

+ VI HÅLLER PÅ ATT PLANERA TILL PROVINSSIROCK I SEINÄJOKI!

Nujust har jag inga problem me alla prov som vi har varannan dag och all stress på vad jag skulle måsta ha gjort.. e bara så ortoligt glad idag! ^^

O NÄR VI KOMMER HEM FRÅN PORTUGAL, SÅ ÄR DET PÅSK! Så då har vi 5 dagar ledigt! ♥♥♥



KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0