Arrive to airport, check in, bagage drop, security check, go to gate over and over again...

Sitter och är sentimental i Amsterdam, Min I ♥ ARUBA tröjja är på och saknar värkligen paradiset fastän jag inte nästan hunnit därifrån.

Jag vet iaf själv att jag int orkar läsa 1000km långa inlägg så ja tänkte ta en kort review av min resa.

Vi har hunnit med GOLF, på Addes och pappas begäran, jag körde golfbil som absolut var roligare än att spela, tänk er bara att ragga omkring på små slingriga vägar. Vi hyrde också mountainbikes och var sportiga och cyklade 2 kvällar, blev ca. 40 km tillsammans. Man ser så otroligt mycke mer när man inte kör bil och att gå tar så länge. Vi hyrde en jeep en dag och körde runt halva ön på guppiga små vägar där man krampaktigt måst hålla fast sig för att inte slå i väggar och tak, men awsome också det. Lite shopping blev det nog, men inga stora saker. TILL SIST SCUBA DIVING! Det var det coolaste jag någonsin varit med om. Först fyllde vi i några pappar, sen tränade vi ungefär 15 min i en pool och sen dök vi i havet 45 minuter i stäck!? Vår dykinstruktör Mark var supernice, han hade hållt på med dykning i ca. 20 år. Vi såg också ett "störtat" flygplan under dykningan som Mark inte egentligen skulle få visa, men vi var ju så duktiga.


KAN ABSOLUT REKOMENDERA ARUBA TILL DEN SOM VILL PRATA MED HÄRLIGA TREVLIGA MÄNNISKOR OCH GILLAR PALMER, LÅNGA VITA SANDSTRÄNDER OCH JA ETT PARADIS!

dette blev säkert det längsta inlägg jag någonsin skrivit ^^
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0