All that I´m after is a life full of laughter...

Yees, Nu går jag på högvarv.

När jag kom från skolan så åt jag och sen gick jag för att möta Fanny och Lolle. Vi skulle ut på hemligt uppdrag men det sket sig lite. Men vi åkte till Neste istället och jag drack lite kaffe. Sen blev jag lite hyper och fanny och lolle orkade inte med mig, fast de sa inget. Men jag kan föreställa mig. ^^

Vi cyklade till fanny och försökte övertala hennes pappa att låna ut sin husvagn tills i sommar när vi gärna vill åka på provinssirock och kolla på 30 second to march. Hoppas halva är vunnet nu. Fanny ska sova här inatt.

Idag i skolan, var vi ut och solade lite.

 

puss och gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0