Linaberoende ikv.

Chaoo, Nu sitter jag hos Lina och jag har färgat hennes hår.

På morgonen så körde jag till skolan och skolan har annars varit allmänt slö,
men sen kom höjdpunkten när vi åkte till Samppin och köpte godis efter skolan. Whiii ^^

+ Senare så ska vi och panta alla burkar och flaskor från fredagen, Nette ska i alla fall
komma med oss och panta till knääxz. Och sen har vi bestämt oss för att åka till Mölle på kaffe en sväng.
Vi får se vilka söta typer vi får med oss dit. 

Nuu ska jag leta efter något fin/mobb festbild på lina eller något, hoppas hon inte märker något. ;)
he blev en sötbild på lina iställe när vi va hos gullemichelle.

VI SAKNAR HON JÄTTEMYCKET! TA HEM SPANIEN ÅT OSS SEN HONEY!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0