Nilli = Mums

Heejsan heejsan, nu har jag just vaknat ungefär. En liten stund har jag varit uppe och ätit m.m.

Igår hade vi myskväll jag, fanny, lina, ida, Nette & lolle. Vi åt tacos och pratade. Sen drack vi en röd saft som vissapersoner reagerade starkt på. Haah, tack för eran fina underhållning. Ja ska ge er sån dricka varje gång jag har tråkit, puss.

Hmm, nu är jag bara sådär allmänt lat, men ja ska se om vi hittar på något kul ikväll.

 

Här kommer en av de gulliga cambilderna som lolle och ida tog igår.

Skyll er själva när ni sparade dem på min dator,  pusss.

sorry fö mobbilden men ni e så söta. ^^


Kommentarer
Postat av: Lolle

HAHAHAHAHHAHAHAHAHA :'DDDD

puss på tu å :D

2010-04-27 @ 21:09:03
URL: http://lollleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0