hjärtaaa

Hej, idag hade vi en slags alla ♥-dag i förskott.
Alla skulle ha röd, gul eller grön tröjja. Röd = upptagen , Gul = på G med någon, Grön = singel.
Och alla fick utklippta hjärtan att ha runt halsen, där skulle alla som du kramade skriva sitt namn eller bara annars.
Det var mysit, alla bara gick runt och kramade varandra i skolan. Whii. 

När jag kom hem, så satte jag mig och fortsatter att läsa på min bok. Den förlorade symbolen av Dan Brown. Den är superspännande. Den är lite svår i början, men nu läser jag hela tiden och det går inte att sluta. REKOMENDERAS!

Sen när jag ätit mammas goda lasange så skulle jag åka och titta på då lillebror skulle spela fotboll i pixne. Första matchen blev det 1-1 och andra 2-2, haha.
+ att jag har tappat bort min telefon, man är helt handikappad!
Senare blir det bastu och en film

Okeey, men nu har jag inget annat att dela med mig. ^^
PUSS O HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0