almost weekend

Prr, prr.
i skolan så hade vi morgonsamling. Jag blev jätte glad för vänelevarna delade ut diplom
till olika elever och jag blev den lycklingt lottade. På diplomet stod det "Glädjespridare",
"Enligt oss är hon glad och snäll" där startade min dag liksom.

Sen fortsatte skoladagen i lagom takt. De kom frå FKF, och berättade om deras skola idag.
Det värkade vara en jätte bra skolan, överväger nästan det alternativet efter 9:an.
Det var många av samma åsikt, haha. Lyxiga internat och häftigar laptoppar fick man också.

Hmm, sen när jag kom hem så åt jag mammas goda spagetti och sen bar det iväg till staden.
Där shoppade jag vita slalombyxor till löradgen och en svart mössa med tofs.
Sen drack jag en stor Caffe Latte på Wayne´s och sen vidare till danskursen.
JAG FATTAR BARA INTE ATT DET KAN VARA SÅ KUL ATT DANSA!? TACK GODE GUD FÖR DANSKURSEN!


Väl hemma så började jag packa för hela häljen, ska nämligen sova hos Lina från fredag till söndag, vi ska:
->ÅKA TILL PARRA OCH ÅKTA SNOWBOARD
->ÅKA TILL SOLF PÅ DANS
->HA TJEJMYS, BÅDE MED ANDRA OCH BARA JAG OCH HON 
->OCH SÅDANT SOM JAG INT TÖRS TALA OM! ^^


Härligt ska det bli, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Alina

nice blogg!!

2010-01-22 @ 11:14:35
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Kul att få en sån sak!

2010-01-22 @ 12:26:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0