Dagen efter...

Hejhej, nu sitter jag i min morgonrock och har haft lite spa för mig själv.

Igår så åkte vi till Calle och firade honom när han fyllt 16. Det blev en riktigt bra fest. Vi hade jättekul. ;)
Det slutade med att vi hamnade att sova där. Fast "sova" är väl lite fel uttryck. Det var ganska varmt och obekvämt. Vi sov 6 stycken i samma rum så, AHAHAHAHAH. Men sen idag så åkte jag och Fanny till Nette och där somnade vi på hennes säng från 12-15. Så lite sömn fick vi nog då.

+ att vi åkte och hälsade på gammlamommo på hemvägen från harrström. Hon är världens sötaste person. ! ♥

lite bilder från igår:

fanny pollygodis ida

si va gulliga di e. :'D
under en skåp?
hahahah, fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0