Ida är:

Finns inget att berätta om skoldagen, bara varit tråkig. Vi har haft teori alla timmar och bara suttit och skrivit.
Vännerna gör så att man orkar med sådana dagar. tack ♥

Ikväll har jag inget skillt program, bara ta det lungt tror jag.
Kanske åka och hälsa på fammos hundvalpar, love them. Sen kanske jag och Michelle gör något. Men inget säkert.




Googla "(ditt namn) är" (tex "Kalle är" ) och kopiera de 10 första träffarna.
På detta sätt får du veta nya saker om dig själv.
Kom ihåg att skriva citationstecken när du söker, annars blir det ingenting!

Ida är 47 miljoner år gammal
Kattfröken Ida är ljuvligt söt!
Ida är en tut.
Ida är årets playmate (yeeees ;) )
Ida är
bästa grannen (Vem brukar nu int säg "Granni miin "då?)
Ida är klar för den nya serien
Ida är nestan hel igen efter operationen
Ida är INTE länken mellan apa och människa (?)
Ida är sexton och bor i Stockholm med sin mamma
Ida är tillgängliga 24 timmar per dygn

Kommentarer
Postat av: Fanny

JOCKE! MAHAH JA VETA E :D:D WHII NU E JA VÄRD EN PUSS :D

UUUH, TILLGÄNGLIG 24 TIMMAR I DYGNE HE DE SKA JAG NO MINNAS :D:D:D:D:D:D:D

2010-01-29 @ 19:18:15
URL: http://fannyadelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0