O.C in my heart.

Heeejheej, speciellt fanny som är min enda prenumerant nujust.
Hon ska snart fixa designen åt mig därför vågar jag inte lägga ut bloggadressen någonstans ennu, hehe.

Lite från gårdagen kommer här:
jag steg upp och åt frukost, sen så började jag kolla på O.C.
Har lånat ett paket med hela första sesongen från Mell.
Så det blev sammanlagt 8 timmar O.C igår...  Lite pinsamt.. 
brukar va ganska duktig på att kolla tv,  speciellt på söndagar.
Sen så åkte jag och mamma och sparkade till farmor och farfar.
Där fick jag saft och bulla.
Jag spammade hennes söta hundvalpar med kort,
som det kommer lite smakprov på här.







IDAG:

skolan + 2 timmar skidning på gymnasik
blogga
läsa läxor
mat
kolla O.C
Åka och hämta nytt fuktighetskräm, sminkborttagning

Pusssssssssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0