only for tonight

Nuu kommer lite uppdatering av häljen, Lina och jag har inte haft tid med någon dator.

220110
Inget specc efter skolan, vi bara tog det lungt och sen var vi en sväng till fia's och hälsande på några kompisar, och kollade andra avenyn och let's dance. När vi kom till Lina sp kollade vi ett o.c avsnitt.


230110
Vi har varit till Parra, där vi åkte snowboard. Det ver första gången för Lina, men hon var jätte duktitg. Klararde liftarna hur bra som hälst. SOLT ÖVER DIG! ♥ Där var vi från 10 till halv 7. Åt mellanmål och åkte. Dagen var superkul. Sen när vi kom hem så gjorde vi oss direkt klara. Det blev ganska så stressit, vi gjorde oss klara på mindre än en timme. Sen skjussade hennes mamma oss till Mats på förfest. Kvart över 9 så åkte vi vidare till solf. Vi dansade hela kvällen, jag tror bara att jag var därifrån 2 ggr. En gång när jag skulle på wc och den andra för att gå ut och ta lite frisk luft, haha. Seen bar det hem till molpe med taxi. De andra åkte på efterfest någonstans, men jag och Lina var så trötta att vi stupade i säng, nästan direkt.
nati o2.oo.

240110
Idag vaknade vi första gången  kvart över 10.
Lina citat "VA SATAN, KLOCKON JI BARA KVART YVI 10, VI GAR NO O LIGG TIBACK" haha. ♥
Sen var vi uppe igen typ halv 2 tiden. Åt en micropizza, och sen satt vi och nördade o.c tills mamma kom och hämtade mig.

tack för en underbar hälj, sötnos
plus alla ni andra som förgyllde häljen. Kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0