Time to start blogging.


Nu ha jag börjat blogga igen, har haft 2 bloggar förut.
Men det slutar med att jag int orkar och tar bort den. Men iaf, nu försöker vi igen. ^^


Lina sov hos mig inatt, vi somnar nästan aldrig. Så vi måste ha väckning när hennes mamma skulle komma efter oss. Jag tog snålskjuss till Kevin på samma gång som Lina åkte hem. Vid min pojkvän så satt jag och hans lillebror och tävlade vem som kunde rita bäst ett hus på paint, haha. Sen åkte jag till Pixne när han skulle på träning. Han blev generad när jag satt och kollade när han tränade. Sen gick jag hem och höll på att frysa benen av mig, eftersom jag inte hade någa utebyxor eller kalsonger, usch vad det blåste kallt.

HUGS IDAA
<3

lillebror, kusin, fammor ena hudvalp och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0