Eclispe ♥

Söderholm och jag vaknade typ 1. Vi solade lite och tog det lungt.

Efter det fixade vi oss och Lina och Nette hittade slutligen hit.

Vi väntade en stund och åkte för att tanka o då joinade Lolle och Emma

oss och vi brummade iväg mot staden. Lite shopping och mat stod på listan och

 

SEN SKULLE JAG, INGEN ANNAN! PÅ DEJT MED EDWARD CULLEN. OCH IBLAND SÅ SMET JAG IVÄG PÅ "DAMERNAS" FÖR ATT HÄLSA PÅ JACOB ;)

 

Mina innersta drömmar kommer ut ibland...

Jag har inte bestämt mig om jag tycker att Jacob eller Edward ska få Bella. Jag vet ialla fall vad som händer. Har läst böckerna mååååånga ggr.

De som inte vet vad jag svamlar om så är det Twilight.

 

Det var jättemyysit tjejer. Vi gör det snart igen.

puss



Kommentarer
Postat av: Lolle

EDWARD SKA SATAN HA BELLA! :DDDDD

int får fammos spyor najnting! :)

2010-07-07 @ 20:11:16
URL: http://lollleee.blogg.se/
Postat av: ARG IDA

E va no frågan om så att ja sku godkänn ande kommentarin! MAN SÄGER INT SÅDE! Erkänn att du tycker Taylor e snygg! :D

2010-07-07 @ 22:24:58
Postat av: Lolle

HAHAHAHAHHA :D mamm seger att int man får ljuuug! :D

edward ska e va elå så får e va :'DD

2010-07-11 @ 22:03:26
URL: http://lollleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0