in my head

Nuu e jag hemma från Voukatti, De ha varit jättemysit.
Jag och fanny fick en egen stuga att vara i.Men sen så fick vi småbröderna med oss också, ahah. 
Torsdagen så gjorde vi inte så mycket. Bara packade upp och tog det lungt.
På fredagen så kom pappa och väkte oss 9?!
Men vi åkte iaf i backen hela dagen. Jag kände mig ganska cool när det började gå bra för mig på snowboarden. På kvällen blev det god mat och bastu. Lördag sammaaaa sak snowboard, bastu, mat. Jag och fanny sku gå och kolla när de sjöng karaoke på restaurangen, men vi gick därifrån ganska snabbt. Det var bara 50+ som sjöng dåliga finska sånger.. HHAAHA säger ja bara..

Ps så blir det dataförbud hela nästa vecka. yeeess..
Pussss och heeeej

telefonbild ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0