so chill

Vaknade ganska tidig mot vad jag brukar när jag har ledigt (halv 11).

Första man får höra när man vaknar:

- Ida, jag ska bara förbereda dig på att du får tvätta bilen idag.

bra start på morgonen. Det är inte det första man vill höra när man vaknar, men okey.

Jag bänkade mig framför tv en stund efter att jag ätit frukost.

Då hittade jag Pretty Women och kollade på den fast jag har kollar den hur många ggr som helst.

Sen drog lillebror ut mig för att köra lite cross. Han har fått en och är mega stolt.

Det gick väl någolunda bra, tror jag. ^^

 

Klockan 6 så ska vi åka till Åminne puben och äta med nästan hels släkten. Det ska bli gott att få åka ut och äta.

 

Jaaa ja ska väl släpa mig ut och göra pappa till lags nu och tvätta hans bil.

Massor med pussar.

Bild från igår. Jag tvingade alla par och andra att ha lite pusskalas medan jag fotograferade.

CAROLINA & POSTISPÄR! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0