vetintvilkenrubrik ja ska ha..

Gokväll.. ^^

Idag har jag varit på ersättningsdanskurs. Jag var på Streetjazz, med Ida jousmäki. Men hon va sjuk så vi hadd Jenna iställe. Vi var bara 4 stycken men det var kul iaf. För man fick mycket dansutrymme. Sen kom morfar efter mig och skjussade mig till Åminne där va hade möte om talkogruppen som jag ska vara med på i sommar. Vi ska stå i klädförvaringen, kaféet, biljettluckan eller grilla korv. Jag fick 10 fribiljetter till danserna som lön.

Nu har ja bara gjort en massa småsaker t.ex städat och fixat tills imorgon när vi som är med på TOKI projektet ska till Tammerfors med våra finska vänner från Virdois. De ska bli kul med shopping, Särkäniemi och överraskningen som Merja har åt oss.

 

Gonatt fjollor. ^^


bonus, my sweethearts ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0