FÖRSTA SOMMARLOVSDAGEN!

Idag e första dagen som jag har riktigt på riktit SOMMARLOV!

Jag har varit med Fanny hos hennes pappas företag och jobbat och varit riktigt DUKTIG!
Vi lagade upp hyllor och ordnade olika lådor med skruvar i storleksordning. (Y)
Sen åkte vi till citymarket och köpte ingredienser till att göra tacogryta, sen lagade vi det. -->
Vi var också riktiga stekare och solade i ungefär 35grader på terassen. Om jag minns rätt, på graderna alltså.

Häljen har man tillbringet med att BADA I EN POOOL I KORSBÄCK?!
och litegrann i korsnäs och FAGERÖ!

Varit en riktig dunderhälj, och en suupernice början på sommaren...
mera sånt. ;)

Vad jag ska göra inom de två närmaste veckorna:

  • JOBBA PÅ FANNYS PAPPAS FÖRETAG!
  • ÅKA TILL ITALIEN MED MORFAR I 4 DAGAR!
  • ÅKA MED MASSA HÄRLIGA TYPER OCH TÄLTA OCH VARA ALLMÄNT GALEN PROVINSSIROCK I SEINÄJOKI!!!!!


Provinssirock 2010 (med Fanny, Michelle och Carolina)
  • HA SOMMARLOV, OCH INTE BEHÖVA GÖRA EN ÄNDA LÄXA!


KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0