I LOVE ZUMBA!

Hej, kom just hem från zumba i solhem! Ha vari me sötaste Adine och nu e ja väldigt hyper av mig!
Ja sku kunn ha zumba hela dagen! Man får så j*kla danslust!
Nästa så att man sku kunn åk på solfdans i häljen så man sku få dans av dig lite.
Men javet int om så många av mina kära vänner sku vill kom me på de. (:
Men he sku va kul iaf, fast de int e så många i min ålder som åker dit nåmer. ^^


Har väldigt många låtar som jag gillar nujust! Ingen musiktorka här inte.
Så här kommer en:

FAVORITE TOP 10 HITS AT THE MOMENT!
  1. Hollywood Hills - Sunrise Avenue
  2. Price tag - Jessie J, Bob
  3. Do It Like A Dude - Jessie J
  4. On The Floor - Jennifer Lopez, Pitbull
  5. Bon, Bon - Pitbull
  6. Dirty Situation - Mohombi, Akon
  7. Party All Night (Sleep All Day)- Sean Kingston
  8. Mr. Saxobeat (radio edit) - Alexandra Stan
  9. Rolling In The Deep - Adele
  10. Double Vision (Jason Nevins remix) - 3OH!3

Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Vad tycker du om att Biggest Loser ska börja med Zumba?



http://biggest-loser.se/biggest-loser-zumba/

2011-06-16 @ 12:59:15
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0