Without you.

Jag sitter upp nu ännu 00.29, fast jag inte har något att göra. Jag tror jag har stora problem eftersom jag för en stund sedan fick totalpanik. Eftersom ja anser att jag glider iväg från hälften av mina vänner. Är det därför att jag har så mycket skolarbete? Eller är jag bara lat... Jag orkar helt enkelt inte koncentrera mig på allt på samma gång.. Jag skulle vilja vara med er så mycket mer en jag är nu, men jag är superdålig på att komma me förslag vad man kan göra tillsammans och när jag/vi ska försöka hitta på något så slutar det med inget.. :s

FÖRTVIVLAD såhär en början på en lördag.


Kommentarer
Postat av: Nilla

-LOVE YA ANYWAYS <3

2011-10-23 @ 18:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0